• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase
Polish Czech English French German Hebrew Italian Portuguese Russian Spanish Swahili BIP
https://www.zsbesko.pl/galeria-foto/category/1060-2016-06-10-wycieczka-klas-1-do-przemysla.html

Baltie 2021/2022 konkursy szkolne

Uczniowie biorący aktywny udział w kółku Baltie. Zaangażowani w poszerzanie swojej wiedzy i umiejętności programowania. Zainteresowani odniesieniem sukcesu w konkursach, na miarę swoich możliwości.

13 zawodników:
Banaś Tymoteusz 8c
Lewicki Aleksander 4a
Szul Oskar 8c
Grydyk Kacper 8c
Lewicki Ignacy 8c
Iżowska Marcelina 8b
Ziemiański Szymon 7c
Semenowicz Zuzanna 6a
Kurpiel Szymon 4a
Kortyna Kacper 8c
Szul Szymon 7a
Banaś Emma 6a
Galant Karolina 8a

Uczniowie brali udział w konkursach szkolnych. Chcąc w ten sposób utrzymać formę na konkurs Baltie 2022 oraz Podkarpacki Baltie 22. Pierwsza piątka po ośmiu konkursach.

 

Gratulujemy!!!

W chwili obecnej przystępujemy do Międzynarodowego Konkursu Baltie 2022- etap domowy. Konkurs na platformie https://baltie.net/
Życzymy sukcesów!

Baltie to graficzny(obrazkowy) system do nauki programowania. Posiada trzy tryby: budowanie, czarowanie, programowanie. W trybie budowania tworzymy scenę z gotowych „klocków”. W trybie czarowania sterujemy czarodziejem. W trybie Programowania układamy program z rozkazów(„klocków”). Następnie czarodziej wykonuje zaplanowane czynności. Rozkazy są w formie graficznej, bardziej „przyjazne” dla człowieka. Konkurs odbywa się na platformie baltie.net w formie on-line. Prace są sprawdzane przez komputer. Maszyna ustala pozycję zawodnika biorąc pod uwagę rozwiązania wszystkich uczestników.