• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase
Polish Czech English French German Hebrew Italian Portuguese Russian Spanish Swahili BIP
https://www.zsbesko.pl/galeria-foto/551-2015-06-26-zakonczenie-roku-szkolnego/detail/14405-2015-06-26-zakonczenie-roku-szkolnego.html

2015.03.25 Finał WIRTUALNYCH POTYCZEK ORTOGRAFICZNYCH

25 marca 2015 r. już po raz ósmy w Zespole Szkół w Besku Gimnazjum w Besku miał miejsce finał konkursu ortograficzno-informatycznego "Wirtualne potyczki ortograficzne". Beskie gimnazjum, tradycyjnie już, goœściło uczestników konkursu, organizowanego przez CDN w Sanoku.
W rywalizacji brali udział uczniowie szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych z powiatów: bieszczadzkiego, leskiego i sanockiego.


Zadaniem uczestników konkursu było przygotowanie za pomocą programu komputerowego PowerPoint, indywidualnie lub w dwuosobowych zespołach, prezentacji zawierającej od 5 do 10 ciekawych i oryginalnych ćwiczeń ortograficznych i sprawdzających znajomoœć związków frozeologicznych ze zwierzętami.
W konkursie wzięły udział 4 szkoły podstawowe (wykonano 16 prezentacji konkursowych), 4 gimnazja (9 prezentacji) i jedna szkoła ponadgimnazjalna.
W kategorii SP I miejsce zajęły Daria i Weronika Semenowicz (SP w Besku), w kategorii gimnazjów na pierwszym miejscu znaleźŸli się Oliwia i Miłosz Bajgier (ZS w Besku Gimnazjum w Besku), a w kategorii szkół ponadgimnazjalnych Mateusz Nycz (Michalicki ZSP).

 

Finał konkursu przebiegał w miłej atmosferze. W teœście ortograficznym wyłoniono mistrzów ortografii w kategorii szkół podstawowych i gimnazjów (zadania nie były proste). Nagrodzono autorów najlepszych prezentacji - prac konkursowych. W programie znalazł się także czas na występy artystyczne.
Gospodarzem uroczystego finału konkursu był dyrektor ZS w Besku - p. Arkadiusz Nycz. Wœród zaproszonych goœści była pani dyrektor CDN w Sanoku - p. Marta Muszyńska, przedstawiciel UG w Besku - p. Kazimierz Wolański oraz p. Marek Lenart - przedstawiciel wydawnictwa, które sponsorowało częœć nagród.

Zobacz foto